Prova en månad utan kostnad

Kul att du är intresserad! Vi ska göra vårt bästa för att du ska bli toknöjd med att ha driften hos oss. Läs mer om paketen nedan.

Efter att du skickat in formuläret så kontaktar vi dig för att komma överens om det praktiska detaljerna kring prövotiden.

Du förbinder dig inte att köpa något genom att skicka formuläret. Vi lovar.

Våra paket

Vi har försökt knåpa ihop tre prisvärda paket beroende på vilka behov ni har. Det är alltid knivigt att försöka pricka rätt, så om ni känner att det saknas något eller vill diskutera utformningen så fixar vi det.

Vi har priser från 900 kr/mån (10800 kr/år) exklusive moms. Se vår prislista för detaljerad information om innehåll och priser: Prislista i PDF-format

I samtliga tre paket ingår support i världsklass, serverplats, regelbundet underhåll av operativsystem och övervakning med åtgärd. Startavgift på 2000 kr tillkommer, eventuellt mer beroende på vilka anpassningar ni önskar i samband med start. För löpande enklare anpassningar efter starten debiterar vi 600 kr/timme. Samtliga priser exklusive moms.

Frågor kring upplägget

Det är svårt att förklara upplägget på enkelt sätt. Vi har ett utförligt dokument med finstilt som du får i samband med att du skickar in formuläret ovan, men här kommer några vanliga frågor och svar så att du får en idé om hur det är upplagt.

Kostar det något att prova?

Nej, ingenting. Det är bara att anmäla sig så hör vi av oss så snart vi kan med en installation som ni kan prova. Tyvärr kan vi inte göra några anpassningar utan löfte om betalning. Vi hoppas ni har förståelse för detta.

Vad händer efter prövotiden?

Vi kontaktar dig och frågar om du är nöjd och om du skulle vilja fortsätta tjänsten. Om du skulle vilja det, bestämmer vi vilka anpassningar som ska göras i samband med start och vad det kommer att kosta.

Om du inte vill fortsätta önskar vi dig lycka till framöver och hoppas på att våra vägar korsas igen!

Kan jag säga upp avtalet när som helst?

Ja, absolut. Vi kör med en månads uppsägningstid. Normalt fakturerar vi årsvis, och säger du upp tjänsten i förtid så krediterar vi dig för tid som ej är utnyttjad.

Åtgärdar ni fel i Resejämföraren utan kostnad?

Nej, inte alla. Resejämföraren är öppen källkod, och vi kan inte ta ansvar för att rätta eventuella fel som finns i programvaran. Om ni upptäcker ett fel som ligger i Resejämföraren så kommer vi med ett kostnadsförslag på vad det skulle kunna kosta att åtgärda.

Om felet beror på att vi gjort en felaktig anpassning åt er som ni betalt för så åtgärdar vi det självklart utan kostnad.

Hur fungerar det med anpassningar efter start?

Om ni önskar göra anpassningar så hör ni av er till oss. Vi undersöker vad anpassningen skulle innebära. Sedan återkommer vi med ett kostnadsförslag från oss på vad det kan kosta. Om ni godkänner förslaget utför vi arbetet och fakturerar vid kommande. månadsskifte.

Vi debiterar aldrig utan att ni godkänt det skriftligt (via e-post). Det är för båda parters säkerhet.